خرداد

المپیادهای دانش آموزی یکی از رویدادهای مهم و پرطرفدار در سطح کشور است. این المپیادها با هدف تشویق دانش‌آموزان به تلاش برای بهبود سطح دانش و مهارت‌های خود در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شوند. در این رقابت‌ها، دانش‌آموزان با حل مسائل، می‌توانند توانایی و استعداد خود را در این حوزه به نمایش بگذارند. به همین دلیل، آمادگی مناسب برای شرکت در المپیاد، بسیار مهم و حیاتی است.

در المپیادهای علمی، مباحث مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرند. از این رو، برای آمادگی مناسب در المپیاد، نیاز به یادگیری دقیق و کامل این مباحث دارید.

با توجه به این نکته، مجموعه آیریسک، به عنوان با سابقه‌ترین و بزرگ‌نرین موسسه المپیادی ایران، شما را برای شرکت در رقابت المپیادی آماده می‌سازد. آیریسک با بهره‌مندی از توانایی مدیران مجرب، مدرسین مدال‌آور و مشاورین دلسوز هر آنچه که در مسیر موفقیت علمی نیاز دارید را فراهم کرده است.

شرکت در المپیادهای دانش‌آموزی ایران برای دانش‌آموزان بسیار مفید است. این المپیادها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا سطح دانش و مهارت‌های خود را در حوزه‌های مختلف بهبود دهند و با دیگران ارتباط برقرار کنند و با هم رقابت کنند.

آشنایی با جزئیات مسیر المپیادی برای دانش‌آموزان بسیار مهم است. با داشتن اطلاعات کافی درباره المپیادهای مختلف و چالش‌های پیش رو دانش‌آموزان می‌توانند بهترین تصمیم را درباره شرکت در المپیادهای مورد علاقه خود بگیرند. همچنین، آگاهی از جزئیات المپیادها به مسئولین نیز کمک می‌کند تا به دانش آموزان المپیادی خود کمک بیشتری کنند.

همایش نردبان المپیاد

آیریسک برای آگاهی بیشتر دانش‌آموزان و مسئولین درباره المپیادهای علمی ایران، سالانه همایش‌های مختلفی برگزار می‌کند. در همایش نردبان المپیاد، دکتر مرتضی خلینا مدیر آیریسک و بهزاد تقوی مطلق مدیر اجرایی مجموعه شما را با جزئیات المپیادهای مختلف آشنا می‌کنند و به سوالات شرکت‌کنندگان درباره المپیادها پاسخ خواهند داد. این همایش برای دانش‌آموزان، اولیاء و مسئولین بسیار مفید است و به آن‌ها کمک می‌کند تا بهتر درک کنند چگونه می‌توانند در المپیاد شرکت کنند و از آن بهره ببرند.

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد سواد رسانه 1402

برای آگاهی از نحوه شرکت در این همایش رایگان با آیریسک تماس بگیرید.

سرفصل‌های همایش نردبان المپیاد

🎯 آشنایی با المپیادهای کشوری، روند برگزاری، مراحل و نهاد مسئول برگزاری

🎯 مرور سهمیه‌های المپیادهای مختلف در کنکور و مزایای غیرکنکوری

🎯 معرفی منابع مرحله اول و دوم المپیادهای علمی و ادبی

🎯 بررسی آماری المپیادهای مختلف در سال‌های اخیر

🎯 برنامه‌ریزی المپیادی در کنار برنامه‌های درسی

🎯 معرفی برنامه‌های آموزشی و آزمون‌های آیریسک

🎯 پاسخ به پرسش‌های شما

ارایه دهنده و همراه شما در این وبینار

🔹 مرتضی خلینا

✔️ دکترای مهندسی پلیمر

✔️ مؤسس آیریسک و انتشارات گچ

✔️ مشاور المپیاد مدارس سمپاد تهران و شهرستان

✔️ برنامه‌ریز ادارات آموزش و پرورش در بیش از ۲۰ استان

✔️ مدرس المپیاد شیمی از سال ۱۳۸۱

✔️ مؤلف منابع المپیاد شیمی (تألیف هفت عنوان و سرپرستی بیش از ۲۵ عنوان)

زمان و محل برگزاری همایش نردبان المپیاد آیریسک

✔ شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶

✔ تمام نقاط ایران به صورت آنلاین از طریق سایت اسکای‌روم

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.