ریاضی1

مجموعه کارگاه‌های کوئیز، نکته و رفع اشکال با موضوعات اصلی المپیاد ریاضی، ویژه المپیادی‌هایی است که مطالب مقدماتی المپیاد را مطالعه کرده‌اند و یا در حال مطالعه و مرور آن هستند.

برنامه ویژه آیریسک برای ریاضی‌های المپیادی سری کارگاه‌های آموزشی و آزمون مبحثی است که با هدف رفع اشکال و ارتقاء دانش المپیادی‌های ریاضی برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها شامل سه بخش اصلی کوئیز، مرور نکته‌ها و رفع اشکال هستند و برای کسانی که مقدمات مباحث جبر، نظریه اعداد، ترکیبیات و هندسه را مطالعه کرده‌اند، بسیار مناسب هستند.

بخش اول این سری کارگاه‌ها کوئیز است که به صورت تستی و بر روی سامانه آزمون آیریسک برگزار می‌شود. این کوئیزها شامل سوالات مربوط به موضوعات اصلی المپیاد ریاضی هستند و به دانش‌پژوهان کمک می‌کند تا دانش خود را در این زمینه بسنجند. این کوئیزها قابلیت تغییر و انتخاب دشواری متفاوت دارند به طوری که برای مخاطبانی که در سطوح مختلف قرار گرفته‌اند، مناسب باشد.

بخش دوم کارگاه‌های المپباد ریاضی آیریسک، بخش نکته است. در این بخش، موضوعات اصلی المپیاد ریاضی به صورت جزئی‌تر مورد بررسی قرار می‌گیرد. در پاسخنامه تشریحی، نکات کلیدی و مهم مربوط به هر موضوع فرعی توضیح داده می‌شود و مطالب مربوط به آن به صورت خلاصه آورده می‌شود. این قسمت به المپیادی‌ها کمک می‌کند تا مفاهیم سخت را به طور ساده‌تر درک کنند و آمادگی خود را برای آزمون تقویت کنند.

کوئیز و کارگاه المپیاد ریاضی

شماره ۱

می‌تونی برای همراهی و آگاهی بیشتر با آیریسک تماس بگیری!

۰۹۹۲۰۱۱۹۷۵۰ نسرین سلطان‌نژاد

۰۹۹۲۰۱۱۹۷۵۱ نیلوفر نادی

کوئیز شماره ۱ المپیاد ریاضی آیریسک برگزار شد و اسامی نفرات برتر آن به شرح زیر است:

فهرست مطالب

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد اقتصاد و مدیریت 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.