IPho2024

همراه آیریسک

با تیم ایران در مسابقات جهانی المپیاد فیزیک

IPho2024 1

محل برگزاری: ایران، اصفهان

_

اصفهان سومین شهر بزرگ ایرانه. علاوه بر آثار تاریخی بی‌نظیر، کارخانه‌های غول‌پیکر فولاد، معادن، پالایشگاه‌ها، کارخانجات نساجی و الکترونیک پیشرفته واقع در اصفهان اون رو به یکی از مهم‌ترین مراکز صنعتی ایران تبدیل کرده. دانشگاه اصفهان (۱۹۵۰)، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (۱۹۵۰)، و دانشگاه صنعتی اصفهان (۱۹۷۷) از مهمترین مراکز آموزش عالی ایران هستند.

شرکت‌کنندگان ۵۴امین دوره مسابقات جهانی المپیاد فیزیک IPho2024 قراره تو اصفهان با هم رقابت کنن.

جزئیات رویداد IPho2024

_

تیم‌های المپیاد فیزیک کشورهای مختلف از تاریخ ۲۱ تا ۲۹ جولای ۲۰۲۴ در این رقابت حضور دارن و ایران قراره بعد از ۱۸ سال دوباره میزبان بچه‌های فیزیکی دنیا باشه.

در طول این مدت شرکت‌کنندگان تو دانشگاه صنعتی اصفهان مستقر میشن و علاوه بر حضور تو چندین مرحله مسابقه در برنامه‌های جانبی رویداد شرکت می‌کنن.

 

Isfahan2024

اعضای تیم المپیاد فیزیک ایران برای مسابقات جهانی سال ۱۴۰۳ (۲۰۲۴ میلادی) اعلام شد. پس از تلاش فراوان دانش‌پژوهان سراسر کشور و پایان یافتن مسابقه‌ای کشوری که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود، اعضای منتخب تیم ایران با میزبانی اصفهان وارد آخرین مرحله از مسابقه‌ی بزرگ می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرجع برگزاری مراجعه نمایید.

اعضای تیم المپیاد فیزیک ۲۰۲۴

پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک ۲۰۲۴با شرکت ۴۷کشور به میزبانی ایران از دیروز یک مردادماه در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد گفتنی است نتایج مدال آوران این دوره از مسابقات جهانی روز یک شنبه ۷مردادماه‌در مراسم اختتامیه مشخص خواهد شد. اعضای تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی عبارتند از سارا موسایی،سیدمحمد حسینی،ابوالفضل شیری، بهرادمحمدیان و محمدامین حق جو.

.:. بیشتر بخوان .:.
کلاسهای المپیاد ویژه بچه‌های ورودی دهم تابستان 1403

آیریسک برای تمام شرکت کنندگان ایرانی حاضر در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت فراوان دارد و امیدواریم این تیم با بهترین نتیجه‌ی ممکن به ایران بازگردد. در صورتی که اعضای تیم یا همراهان آن‌ها تمایل دارند گزارشی کامل در آیریسک منتشر شود،‌ عکس‌ها، نتایج، تحلیل سؤالات و … را به ایمیل info@irysc.com ارسال نمایند.

المپیاد فیزیک 2024

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.