دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان – تیزهوشان (دورۀ اوّل و دوم متوسطه) سال تحصیلی ۹۷ـ۱۳۹۶

 

بر اساس مفادّ این دستورالعمل، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایۀ هفتم و پایۀ دهم مدارس استعدادهای درخشان، از روز دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ تا روز سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ از طریق پایگاه اینترنتی ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد شد. مطابق اعلام مرکز ملّی پرورش استعداهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، آزمون ورودی پایۀ هفتم دبیرستان­های استعدادهای درخشان در ساعت ۹:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ و آزمون ورودی پایۀ دهم دبیرستان‌های استعدادهای درخشان رأس ساعت ۹:۰۰  صبح روز جمعه ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان، ویژۀ دانش‌آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور، در تاریخ‌های ذکرشده و در ساعتی که در اطّلاعیۀ مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود. ضمناً، تمام مراحل ثبت‌نام، صدور کارت ورود به جلسه، اعلام نتیجۀ آزمون، ثبت اعتراضات و پاسخ‌گویی به آنها، به صورت اینترنتی است و همۀ مراحل به شیوۀ غیرحضوری توسّط داوطلبان انجام می‌شود و مدارس محلّ تحصیل داوطلبان، در این خصوص مسئولیّتی ندارند.

‌‌دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی نیز، از طریق پایگاه اینترنتی azmoon.medu.ir  دراختیار داوطلبان قرار خواهد‌ گرفت و مشخّصات و ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور، هنگام ثبت‌نام قابل مشاهده خواهد بود.

گفتنی است، پذیرش دانش‌آموزان برای ورود به دبیرستان‌های دورۀ اوّل و دوّم متوسّطه استعدادهای درخشان، صرفاً بر اساس رتبۀ مبتنی بر نمرۀ آزمون ورودی می‌باشد.

 

.:. بیشتر بخوان .:.
اعلام نتایج مرحله یک و زمان برگزاری مرحله دوم المپیاد

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.