همواره در دوره‌های المپیادی آیریسک به کتاب‌های مفید اهمیت فراوان داده‌ایم. بدون کتاب المپیادی اسلحه ندارد و هر چقدر تلاش کند، راه به جایی نمی‌برد. اهدای کتاب‌های گوناگون و منابع و جزوه‌ها در دوره‌ها عالی بوده، اما اکنون راهکار بهتری پیش روی شما است. تمام دانش‌آموزانی که پیش از ۲۰ اسفند در دوره نوروزی آیریسک ثبت نام کنند، بن خرید کتاب دریافت می‌کنند تا بتوانند پیش از دوره‌ی نوروزی، مطالعات خود را تکمیل کنند.

مقدار بن کتاب برای دانش‌آموزانی که هزینه‌ی خدمات را کامل پرداخت می‌کنند، ۱۰۰ هزار تومان است و دانش‌آموزانی که از یکی از گزینه‌های تخفیف در کلاس‌ها استفاده کرده‌اند، به همان نسبت تخفیف از بن کتابشان کاسته می‌شود.

برای استفاده از بن کتاب‌های المپیادی ویژه‌ی دوره‌ی نوروزی:

  1. تا ۲۰ اسفند ثبت‌نام خود را در دوره نهایی کنید.
  2. کد بن کتاب را از آیریسک دریافت کنید.
  3. در فروشگاه کتاب آیریسک عضو شوید. (اگر قبلا عضو شده‌اید، به اکانت خود وارد شوید.)
  4. از مجموعه‌ی کتاب‌های المپیادی ناشران معتبر، کتاب‌های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به کوله‌پشتی اضافه کنید.
  5. پس از پایان انتخاب، روی آیکون کشویی کوله‌پشتی در بالای سایت کلیک کنید و فرایند خرید را انتخاب کنید.
  6. در صفحه‌ای که لیست کتاب‌های شما نمایش داده می‌شود، استفاده از کد کوپن را انتخاب کرده و در کادر مربوطه کد خودتان را وارد کنید.
  7. مبلغ کوپن هدیه از مجموع سفارش شما کاسته می‌شود و سپس تسویه حساب و مراحل بعدی (نشانی و …) را ادامه دهید و منتظر کتاب‌هایتان باشید.

پی‌نوشت ۱: این بن کتاب‌ها به عنوان هدیه‌ی دوره‌ی نوروزی از طرف آیریسک در اختیار شما قرار می‌گیرد و قابل انتقال به دیگران یا فروش نیست. همچنین نمی‌توانید آن را نقد کنید!

.:. بیشتر بخوان .:.
کلاس المپیاد فیزیک مرحله اول 1402

پی‌نوشت ۲: پس از تاریخ ۲۰ اسفند امکان ارسال و دریافت پستی پیش از دوره‌ی نوروزی وجود ندارد و استفاده از این هدایا امکان‌پذیر نیست.

پی‌نوشت ۳: هرچه زودتر اقدام کنید، زودتر کتاب‌هایتان را دریافت می‌کنید!

برای کسب اطلاعات کامل و ثبت نام در این دوره اینجا را دنبال کنید.

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.