هر ساله دوره‌های آموزشی مرحله‌ی دوم المپیاد توسط آیریسک در ده‌ها شهر و استان برگزار می‌شود. ثبت نام مدارس در دوره‌ی المپیاد نوروز آیریسکاین روش اگرچه بسیار خوش‌نتیجه بوده است، اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد که از آن جمله است:

  • به دلیل گسترش مکانی اساتید آیریسک در شهرهای مختلف، امکان هماهنگی کامل بین برنامه‌های ایشان کمرنگ می‌شود.
  • با احتساب هزینه‌ی رفت و آمد و اقامت اساتید، بار مالی زیادی به دانش‌آموزان و مسوولین آموزشی تحمیل می‌شود.
  • اگر پراکندگی دانش‌پژوهان پذیرفته شده در رشته‌های مختلف ناهمگون باشد (مثلا در یک استان فقط دو نفر در رشته‌ی فیزیک) احتمال تشکیل کلاس برای آن‌ها به حداقل می‌رسد.

امسال آیریسک این دانش‌آموزان مستعد و پراکنده در شهرستان‌های مختلف را در دوره‌ی آموزشی متمرکز تهران گرد هم خواهد آورد. مسوولین مدارس برای ثبت نام گروهی دانش‌آموزان پذیرفته شده در مرحله‌ی اول المپیادهای علمی (که نتیجه‌ی آن در دهه‌ی سوم اسفند اعلام می‌شود) مراحل زیر را انجام دهند:

  1. دریافت فرم مشخصات دانش‌آموزان از اینجا
  2. تکمیل و ارسال فرم مشخصات و ارسال آن به ایمیل info@irysc.com
  3. واریز هزینه‌ی شرکت در دوره برای هر نفر از طریق سامانه‌ی پرداخت آیریسک [اینجا] (در هنگام واریز، گزینه‌ی واریز مبلغ آزاد را انتخاب نموده و طبق جدول ادامه‌ی مطلب و با توجه به تخفیف نفرات، مبلغ مورد نظر را واریز نمایید.)

پی‌نوشت: به جهت حمایت از شهرستان‌ها، تخفیف قابل توجهی برای شرکت‌کنندگان گروهی در دوره‌های آیریسک در نظر گرفته شده است که در ادامه‌ی مطلب آمده است.

جدول هزینه‌ی ثبت نام گروهی دوره‌ی آموزشی آیریسک – نوروز ۱۳۹۳

ردیف تعداد شرکت‌کنندگان در دوره درصد تخفیف هزینه‌ی ثبت نام هر نفر (تومان)
۱ کمتر از ۵ نفر صفر% ۴۸۰۰۰۰
۲ ۶ تا ۱۰ نفر ۱۲ % ۴۲۲۰۰۰
۳ ۱۱ تا ۲۰ نفر ۱۸ % ۳۹۳۰۰۰
۴ ۲۱ تا ۳۰ نفر ۲۴ % ۳۶۴۰۰۰
۵ ۳۱ تا ۵۰ نفر ۳۰ % ۳۳۶۰۰۰
۶ بیش از ۵۱ نفر ۴۰ % ۲۸۸۰۰۰
.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی مرحله دو المپیاد فیزیک 1403

توجه: تعداد نفرات شرکت‌کننده برای کلیه‌ی رشته‌ها در نظر گرفته می‌شود، به طور مثال اگر از مرکزی، ۳ نفر در کلاس‌های زیست، ۳ نفر در کلاس‌های شیمی و ۵ نفر در کلاس‌های ریاضی شرکت کنند، مبلغ واریزی برابر ۴ میلیون و سیصد و بیست و سه هزار تومان (به ازای هر نفر ۳۹۳ هزار تومان)  است.

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.