شیمی آلی یکی از بخش‌های مهم المپیاد شیمی، مهندسی و علوم پایه است و به طور کلی می‌توان دانش شیمی را به پنج بخش شیمی معدنی، شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی فیزیک و آزمایشگاه شیمی تقسیم کرد. در مسیر پیشرفت پله‌پله‌ی المپیاد شیمی اگر با مباحث مقدماتی (مرحله اول و دوم) آشنا شدید، پیشنهاد می‌کنیم به سرعت و در تابستان سراغ مباحث پیشرفته‌تر بروید.

.:. بیشتر بخوان .:.
دوره‌های مقدماتی المپیاد شیمی تابستان ۱۴۰۲

دوره‌ی حل تمرین و مرور نکات شیمی آلی، به تفکیک مباحث شیمی آلی مورد نیاز مرحله اول و دوم را پوشش می‌دهد و گاهی نیم‌نگاهی به مباحث مرحله سوم دارد. این دوره در ۱۲ فصل و ۵۴ جلسه (حدود ۱۷ ساعت) شما را تا عمق خوبی از مطالب به پیش می‌برد.

در دوره‌های آیریسک علاوه بر تدریس، مشاوره و آزمون نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید با مشاوران ما درباره روش‌های بهتر یادگیری و شرکت در المپیاد شیمی مشورت کنید. همچنین، با حضور در آزمون‌های آیریسک، می‌توانید توانایی خود را در این حوزه به اثبات برسانید.

کلاس‌ المپیاد شیمی آیریسک در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در تمام طول سال برگزار می‌شود و شما با توجه به میزان تلاش و آمادگی‌تان و پس از مصاحبه و آزمون تعیین سطح در دوره مناسب قرار خواهید گرفت. آزمون‌های متعدد و منظم و گروه اختصاصی کلاسی با حضور مدرسین مدال‌آور نیاز شما برای حل نمونه سوال و رفع اشکالات احتمالی را برطرف خواهد کرد.

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

.:. بیشتر بخوان .:.
صفر تا صد آشنایی با المپیاد شیمی ۱۴۰۳

دوره‌های حل تمرین و نکات شیمی آلی

روی نام دوره کلیک کنید و اطلاعات کامل را ببینید

این دوره‌ها به صورت آفلاین برگزار می‌شوند و دانش‌پژوهان بعد از مشاهده فیلم‌ها می‌توانند در جلسات آنلاین حل تمرین و رفع اشکال شرکت کنند.

روش‌های ثبت‌نام در این دوره

۱- ثبت‌نام تلفنی:

۲- ثبت‌نام آنلاین:

از طریق لینک دوره‌ها یا فرم اطلاعات زیر

[tikpay]

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.