شیمی مقدماتی

المپیاد شیمی یک رقابت بین‌المللی است که برای دانش‌آموزان دبیرستانی برگزار می‌شود. در این رقابت، شرکت‌کنندگان به مباحث پیشرفتهٔ شیمی در چهار شاخه‌ی شیمی معدنی، شیمی‌فیزیک، شیمی تجزیه و شیمی آلی آشنا می‌شوند و توانایی خود را در انجام آزمایش‌های شیمی افزایش می‌دهند. در پایان این رقابت، باید بتوانند از عهده‌ی چالش‌های گوناگون شیمی برآیند.

سرفصل‌های مورد نیاز برای مرحله‌ی اول و دوم المپیاد شیمی را می‌توان به طور خلاصه این‌طور در نظر گرفت:  ساختار اتم، جدول و خواص تناوبی، پیوندهای یونی و شیمیایی، محاسبات استوکیومتری، محلول‌ها، گازها، شیمی آلی، ترمودینامیک، سینتیک، تعادل، اسید و باز و الکتروشیمی

اگر به شیمی علاقه‌مندید و به دنبال یادگیری مفاهیم پایه تا پیشرفته این دانش هستید و تصمیم دارید در المپیاد شیمی شرکت کنید، آیریسک همراه شماست. پس از سال‌ها تجربه، مسیر آموزش مرحله اول المپیاد شیمی را به صورت زیر طراحی کرده‌ایم:

در دوره‌های آیریسک علاوه بر تدریس، مشاوره و آزمون نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید با مشاوران ما درباره روش‌های بهتر یادگیری و شرکت در المپیاد شیمی مشورت کنید. همچنین، با حضور در آزمون‌های آیریسک، می‌توانید توانایی خود را در این حوزه به اثبات برسانید.

کلاس‌ المپیاد شیمی آیریسک در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در تمام طول سال برگزار می‌شود و شما با توجه به میزان تلاش و آمادگی‌تان و پس از مصاحبه و آزمون تعیین سطح در دوره مناسب قرار خواهید گرفت. آزمون‌های متعدد و منظم و گروه اختصاصی کلاسی با حضور مدرسین مدال‌آور نیاز شما برای حل نمونه سوال و رفع اشکالات احتمالی را برطرف خواهد کرد.

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

.:. بیشتر بخوان .:.
صفر تا صد آشنایی با المپیاد شیمی ۱۴۰۳

دوره‌های مقدماتی المپیاد شیمی تابستان ۱۴۰۲

روی نام هر دوره کلیک کنید، اطلاعات کامل را ببینید

این دوره‌ها به صورت آفلاین برگزار می‌شوند و دانش‌پژوهان بعد از مشاهده فیلم‌ها می‌توانند در جلسات آنلاین حل تمرین و رفع اشکال شرکت کنند.

روش‌های ثبت‌نام در این دوره

۲- ثبت‌نام آنلاین:

از طریق لینک دوره‌ها یا فرم اطلاعات زیر

[tikpay]

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.