المپیاد شیمی پیشرفته

  • خدمات دوره:۳۸ جلسه کلاس + حل تمرین + آزمون + کتاب + مشاوره فردی و گروهی
  • هزینه‌ی کامل دوره و حل تمرین به همراه ۳ جلد کتاب:چهار میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان
  • ظرفیت کلاس:حداکثر ۴۰ نفر
  • مهلت ثبت‌نام:تکمیل ظرفیت یا ۳ روز قبل از شروع دوره
  • روش ثبت‌نام:به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری

روش‌های ثبت‌نام در دوره المپیاد شیمی پیشرفته

دوره آموزشی و حل تمرین پیشرفته المپیاد شیمی ویژه آمادگی آزمون مرحله یک و دو در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. این ترم ویژه‌ی دانش‌آموزان ورودی سال‌های دهم و یازدهم است که با مطالب مقدماتی المپیاد شیمی آشنایی دارند و می‌حواهند در مرحله دوم المپیاد شیمی سال ۱۴۰۴ قبول شوند.

علاقه‌مندان المپیاد در این اردو علاوه بر یادگیری سرفصل‌های مهم با حل تمرین‌های نکته‌دار و شرکت در جلسات آنلاین مهارت‌های خود را برای قبولی و آمادگی دریافت مدال المپیاد شیمی افزایش می‌دهند.

علاقه‌مندان با توجه به میزان آمادگی می‌توانند این دوره را به صورت کامل شامل ۳۸ جلسه کلاس و حل تمرین به همراه آزمون پایان دوره و کتاب‌های نردبان المپیاد شیمی (استوکیومتری محلول، ترمودینامیک و سینتیک) و المپیادهای شیمی آمریکا – منطقه‌ای ثبت‌نام کنند و یا بخش حل تمرین، آزمون و کتاب المپیادهای شیمی آمریکا – منطقه‌ای را به صورت مجزا انتخاب نمایند.

.:. بیشتر بخوان .:.
اخبار المپیاد شیمی جهانی 2024 با آیریسک

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

فروشگاه کتاب آیریسک بزرگترین مرجع فروش کتاب‌های المپیادی ایران است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه منابع مورد نیاز برای مطالعه و تمرین المپیاد شیمی را بیابید و در صورت تمایل پس از ثبت‌نام در سایت فروشگاه کتاب آیریسک، سفارش و پرداخت وجه، آن را به صورت پستی تحویل بگیرید.

برای شرکت در این دوره به هیچ نرم‌افزار و تجهیزاتی نیاز ندارید، اما پیشنهاد می‌کنیم با کامپیوتر یا تبلت با صفحه بزرگ در این کلاس‌ها شرکت کنید، همچنین پیش از هر جلسه، تمرینات کلاس را به طور کامل انجام دهید.

0 0 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن تمام نظرات