Ch Br Mock white

کتاب المپیادهای شیمی بریتانیا یک مجموعه‌ی چالشی از شبیه‌ترین سؤالات به مرحله‌ی دوم (بخش تشریحی) و دوره‌ی تابستانه‌ی المپیادهای ایران است. سؤالاتی چند مرحله‌ای و معماگونه که دانش‌آموز را در هر مرحله با خود همراه می‌کند و در نهایت لذت بزرگ حل یک چالش شیمیایی را با او شریک می‌شود.

این آزمون‌ها تا کنون ترجمه نشده بودند و منبعی برای طراحی سؤال توسط معلمین المپیادی به شما رمی‌رفتند، اما از آنجا که همیشه داشتن نسخه‌ی اصلی بهتر از نسخه‌های کپی شده است، تیم شیمی آیریسک تصمیم گرفت تا این منبع را هم به جمه سؤالات زیبای دانش‌آموزی اضافه کند.

در کتاب حاضر که به کوشش رضا کریمی و مهدی قربانی آماده شده است، آزمون‌های سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲ به همراه پاسخ تشریحی در اختیار شما قرار گرفته است. هر یک از این آزمون‌ها شامل ۵ سؤال تشریحی هستند. البته سؤالاتی که شاید تا کنون شبیه آن‌ها را ندیده‌اید و هر یک برای خود داستانی مجزا دارند و مراحل متنوعی را طی می‌کنند. اگر به شیمی علاقه‌مند هستید و فقط برای مدال آن را نمی‌خوانید، حتی دیدن نمونه‌ی صفحات این کتاب برای شما لذتی فراوان به همراه دارد. اگر هم به دنبال مدال در المپیاد شیمی ایران هستید، این مسیری است که شما را مطمئن‌تر به هدف می‌رساند.

پس از بررسی کامل و دقیق کتاب‌هایی مانند المپیادهای شیمی ملی آمریکا یا ساعت‌ها با المپیاد شیمی، پیشنهاد می‌کنیم تا با سؤالات دشوارتر و مشابه تشریحی مرحله دوم، دوره‌ی تابستانی و جهانی المپیاد شیمی آشنا شوید.

.:. بیشتر بخوان .:.
صفر تا صد آشنایی با المپیاد شیمی ۱۴۰۳

کتاب المپیادهای شیمی بریتانیا

شیمی بریتانیا پشت جلد پشت جلد
شیمی بریتانیا روی جلد روی جلد

بخشی از کتاب المپیادهای شیمی بریتانیا (۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲) را دانلود کنید و با محتوای آن آشنا شوید.

اگر این کتاب را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم از لینک‌های زیر نسخه‌ی چاپی یا فایل قانونی آن را تهیه کنید. خرید نسخه‌های قانونی، گروه تهیه‌کننده را دلگرم به آماده‌سازی کتاب‌های بهتر می‌کند.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.