معاون وزیر و رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش گفت: ناعلام نتیجه مرحله اول المپیاد 90تایج مرحله نخست المپیاد علمی دانش آموزان کشور تا پایان اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد. وی افزود: زمان اعلام نهایی نتایج مرحله نخست المپیاد علمی دانش آموزان کشور تا اواخر سال جاری خواهد بود و مرحله دوم این آزمونها در اردیبهشت سال ۹۱ برگزار خواهد شد. سویزی با اشاره به تعداد نفرات برگزیده برای راه یابی به مرحله دوم المپیاد علمی کشور خاطرنشان کرد: بسته به سطح تراز نمره ای که از وضعیت کشوری به دست خواهد آمد تعدادی از دانش آموزان به عنوان نفرات برگزیده معرفی می شوند که حدود ۶ هزار نفر از مجموع ۱۳۰ هزار شرکت کننده اولیه به مرحله بعد راه خواهند یافت.

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اضافه کرد: ۶ هزار نفر در مرحله دوم المپیاد علمی بین رشته های مختلف تقسیم و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و برگزیدگان این مرحله از المپیاد علمی کشوری در اردیبهشت ماه سال ۹۱ معرفی و به مرحله تابستانی راه خواهند یافت.

در تماسی که سایت المپیادهای علمی ایران (آیریسک) با روابط عمومی باشگاه داشت، آقای صولتیان – مدیر روابط عمومی – اعلام نمودند که هم اکنون مسوولین باشگاه با تمام توان در حال رسیدگی و بررسی نمرات هستند و تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه، هنوز تصحیح پاسخنامه های دو رشته نیز به اتمام نرسیده است. وی افزود تمام تلاش باشگاه بر این است که تا آخر همین هفته نتایج را اعلام کند.

.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی مرحله دو المپیاد ادبی 1403

همچنین وی اضافه کرد که هیچ تصمیمی برای تعیین تعداد قبول شدگان هر رشته یا آخرین نمره قبولی گرفته نشده است و این تصمیم در جلسات آتی و پس از بررسی نمرات و پراکندگی آنها اتخاذ خواهد شد. بنابراین تا قبل از تصمیم گیری و اعلام از طرف باشگاه، هیچ منبعی نمیتواند این تعداد را به درستی اعلام کند.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.