مهندس نوید شفیع آبادی، دبیر سومین مسابقه ملی دانش آموزی شریف در خبر ارسالی به سایت المپیادهای علمی ایران گفت:مسابقات ملی دانش آموزی شریف "ثبت نام در مسابقه از امروز آغاز شده و تا دهم آذرماه ادامه خواهد داشت." وی از دانش آموزانی که قصد شرکت در این مسابقه ملی را دارند خواست، پیش از اقدام به ثبت نام توضیحات مربوط را از طریق سایت مطالعه نموده و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به ثبت نام نمایند.

همچنین وی درباره روند برگزاری مسابقه نیز گفت: " مسابقه ملی دانش آموزی در قالب دو مرحله غیرحضوری و حضوری طراحی شده است و تیم ها پس از ثبت نام، سوالات مربوط به مرحله غیر حضوری را دریافت خواهند نمود. سپس به پاسخگویی به سؤالات پرداخته و آنها را برای دبیرخانه مسابقه پست می کنند.  پس از تصحیح سوالات این مرحله، تیم های برگزیده در زمستان سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف در مرحله حضوری مسابقه به رقابت خواهند پرداخت."
شفیع آبادی با اشاره به این نکته که سومین مسابقه ملی دانش آموزی پس از اتمام مرحله نهایی با برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر به کار خود پایان می دهد برای کلیه دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقه ملی آرزوی موفقیت نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه به سایت www.sutstudents.ir مراجعه نمایید.

 

.:. بیشتر بخوان .:.
نحوه اعتراض به نتایج مرحله اول المپیاد سال 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.