اولین گام در راه برگزاری آزمونهای مجازی سال ۱۳۹۰ برداشته شد. مرامنامه آزمونها، تاریخ برگزاری مراحل مختلف المپیادهای آنلاین، المپیادهای مجازی - olympiad examهزینه ثبت نام و نحوه ثبت نام در اطلاعیه ۲۴ مرداد [لینک دانلود] ارایه میگردد. برای شرکت در المپیادهای آزمایشی سال ۱۳۹۰،  قدم به قدم با مراحل گفته شده در این اطلاعیه پیش بروید و با صبر و حوصله آن را مطالعه نمایید. از نکات قابل توجه آزمونهای امسال این است که هفته آخر مهر، آبان، آذر و دی ماه ۲ روز  به رشته های گوناگون اختصاص داده شده است تا زمان بیشتری برای برنامه ریزی داشته باشید. همچنین برای اولین سال، آزمونهای زیست شناسی نیز در جمع المپیادهای ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر و نجوم قرار گرفتند و برای این رشته نیز سه مرحله آزمون برگزار خواهد شد.

فرم ثبت نام آزمونها از روز سه شنبه ۱۵ شهریور ماه فعال خواهد شد و برای ثبت نام چهار مرحله آزمون تا دو روز قبل از اولین آزمون فرصت خواهید داشت. اما توصیه میکنیم که با توجه به ازدحام روزهای آخر و جلوگیری از بروز مشکلات، زودتر ثبت نام خود را نهایی کنید و پس از دریافت پیامک تایید ثبت نام، با خیال آسوده برای آزمون آماده شوید.

برای رفع پرسشهای احتمالی و ارایه پیشنهاد درباره المپیادهای مجازی سال ۱۳۹۰، از بخش تماس با مسوولین سایت [لینک ارتباط]، با بخش آزمونها مکاتبه نموده و پاسخ را در ایمیل خود دریافت کنید.

.:. بیشتر بخوان .:.
شبیه‌ساز مرحله دو المپیاد زیست‌ فروردین 1403

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.