اولین مرحله رسیدگی به ثبت نام دانش پژوهانی که برای شرکت در المپیادهای مجازی سال ۱۳۹۰ اقدام نموده اند، از پنجم تا هفتم مهرماه ۱۳۹۰ انجام شد. اطلاعیه 7 مهر المپیادهای آزمایشی آنلاینداوطلبین به صفحه برگزاری آزمون [اینجا] مراجعه کرده و آزمونهایی که برای ایشان تایید نهایی شده است را مشاهده نمایند (فقط آزمونها را مشاهده کنید و تا تاریخ برگزاری از پر کردن پاسخنامه بپرهیزید.). در صورتی که داوطلبی هزینه آزمونها را پرداخته و فرم ثبت نام را تکمیل کرده ولی نام آزمون انتخابی وی در این صفحه مشاهده نمیشود، به ادامه مطلب مراجعه نماید تا از مشکلات احتمالی و راه برطرف نمودن آن آگاه شود.

 

چه پیش آمده؟

مهمترین مشکلات ثبت نام متقاضیان به شرح زیر اعلام میگردد:

  1. عدم ورود اطلاعات پرداخت هزینه آزمونها یا قبض بانکی به طور صحیح
  2. عضویت با چند نام کاربری

در هر دو مورد بالا، نام متقاضی از لیست ثبت نام اولیه حذف شد تا ایشان بتواند مجددا مراحل ثبت نام را با دقت بیشتر تکرار کند. برای رفع مشکل اول، درخواست میشود داوطلبینی که هر یک از روشهای ممکن را برای پرداخت انتخاب نموده اند، مطابق راهنمای زیر عمل نمایند:
 

  • پرداخت کارت به کارت از طریق عابربانک: مشخصات پرداخت و شماره پیگیری خود را به دقت وارد نمایند.
  • پرداخت نقدی در شعب: نام و نام خانوادگی فرد واریز کننده و داوطلب یکسان باشد.
  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه پاسارگاد (برای همه کارتهای بانکی کشور) : این داوطلبین نیازی به تکمیل فرم مشخصات پرداخت ندارند.

پیشنهاد میشود برای دقت بیشتر در مراحل ثبت نام و صرفه جویی در وقت، از پرداخت آنلاین استفاده نمایید. همچنین تا هنگامی که از وضعیت ثبت نام خود اطمینان حاصل نکردید، دوباره با نامهای کاربری جدید و متعدد، اقدام به ثبت نام نکنید.

.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی آمادگی مرحله دو المپیاد زیست 1403

راه حل چیست؟
هدف آزمونهای آنلاین، کاهش اضطراب شما است. بنابراین اصلا نگران نباشید و دوباره فرم ثبت نام و آزمونهای انتخابی را به دقت تکمیل نمایید. در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد، در کمتر از ۲۴ ساعت ثبت نام شما تایید خواهد شد. (اگر شماره تلفن همراه خود یا نزدیکان را وارد کرده باشید، تایید ثبت نام به وسیله پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.)

پیشنهاد:

لطفا برای اطلاع از اخبار آزمونهای آنلاین و در بخش شماره تلفن فرم ثبت نام، از شماره های "همراه" استفاده کنید تا خبرها به صورت پیامکی برای شما ارسال گردد.

در صورتی که مشکلی در هر یک از مراحل ثبت نام یا آزمون داشتید، از طریق فرم تماس با مسوولین/بخش آزمونها آن را مطرح کنید و به سرعت پاسخ بگیرید.

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.