کلاس‌های آنلاین تخصصی المپیاد زیست‌شناسی از مجموعه‌ آموزشی صفر تا بی‌نهایت به همراه مشاوره و حل تمرین در پاییز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. این دوره‌ها ویژه‌ی دانش‌آموزان سال‌های دهم و یازدهم است که مطالب مقدماتی و پایه را بلد هستند و خود را برای مرحله دو آماده می‌کنند. در این دوره مباحث ژنتیک، بیوشیمی، سلولی‌مولکولی، فیزیولوژی و گیاهی به صورت کامل آموزش داده می‌شود. در کنار آموزش هر مبحث حل تمرین برای دانش‌پژوهان در نظر گرفته شده تا مطالب به خوبی در ذهن باقی بمانند.

دانش‌پژوهان می‌توانند دوره کامل یا مباحث مورد نیازشان را مجزا ثبت‌نام کنند و جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

مرحله دوم آزمون المپیاد زست‌شناسی بعد از دوره‌های اولیه خود در ۲۰ سال پیش که با ایجاد تغییراتی شکل خود را پیدا کرد و تمامی سؤالات آزمون تشریحی بود از هفدهمین دوره دچار تغییرات عمده شد که از مهمترین این تغییرات عمده ورود سؤالات صحیح غلط به آزمون‌های مرحله دوم المپیاد زیست‌شناسی بود؛ در دور‌ه‌های اخیر این روند ادامه دارد که بیشتر سؤالات در هر آزمون صحیح غلط و کوتاه پاسخ است و تعداد آن‌ها نزدیک به ۳۰ سؤال است.

البته گاهی سهم سؤالات صحیح‌غلط و کوتاه پاسخ متغیر است و تنها چیزی که آن هم از بیست و یکمین دوره تا به امروز تا حدی دست خوش تغییرات شده است سبک مفهومی تر سؤالات است.

در این آزمون ۴۰ نفر پذیرفته خواهند شد و هرچند هیچوقت کف آزمون ها مانند آزمون مرحله اول به صورت رسمی اعلام نمی‌شود اما طبق آمار دوره‌های اخیر کف این آزمون بین ۴۰ تا ۵۰ درصد تخمین زده می‌شود.

دانش‌پژوهان قبول شده در مرحله دوم در یک دوره چند هفته‌ای در تابستان همان سال در دو بخش تئوری و عملی (آزمایشگاه) در موضوعات مختلف زیست‌شناسی آموزش می‌بینند و در نهایت با توجه به نمرات آزمون‌های میان دوره و پایان دوره به ۸ نفر برتر مدال طلا و به مابقی شرکت کنندگان مدال نقره و برنز اهدا می‌شود.

در شرایط کرونایی این دوره به صورت مجازی برگزار شده، اما در حالت عادی، تمام دانش‌آموزان قبول شده از سراسر کشور به صورت کاملاً رایگان در یکی از دانشگاه‌های تهران آموزش می‌بینند و اقامت می‌کنند و یک دوره‌ی علمی سراسر نشاط و رقابت را پشت سر می‌گذارند.

برای آشنایی با المپیاد زیست‌شناسی؛ تاریخچه، مراحل، منابع و سؤالات از فرهنگنامه المپیاد زیست استفاده کنید.

.:. بیشتر بخوان .:.
صفر تا صد آشنایی با المپیاد زیست‌شناسی ۱۴۰۱

فروشگاه کتاب آیریسک بزرگترین مرجع فروش کتاب‌های المپیادی ایران است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه منابع مورد نیاز برای مطالعه و تمرین المپیاد ریاضی را بیابید و در صورت تمایل پس از ثبت‌نام در سایت فروشگاه کتاب آیریسک، سفارش و پرداخت وجه، آن را به صورت پستی تحویل بگیرید.

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین آیریسک به هیچ نرم‌افزار و تجهیزاتی نیاز ندارید، اما پیشنهاد می‌کنیم با کامپیوتر یا تبلت با صفحه بزرگ در این کلاس‌ها شرکت کنید، همچنین پیش از هر جلسه، تمرینات کلاس را به طور کامل بررسی کنید.

برنامه‌ی کلاس‌های تخصصی المپیاد زیست‌شناسی

اطلاعات تکمیلی

  • خدمات دوره:۵ کارگاه تخصصی + حل مسئله و آزمون + مشاوره فردی و گروهی
  • هزینه‌ی بسته کامل پنج کارگاه:دو میلیون تومان
  • هزینه‌ی کارگاه فیزیولوژی:ششصد و پنجاه هزار تومان
  • هزینه‌ی کارگاه ژنتیک:سیصد و پنجاه هزار تومان
  • هزینه‌ی کارگاه سلولی:سیصد و پنجاه هزار تومان
  • هزینه‌ی کارگاه گیاهی:سیصد و پنجاه هزار تومان
  • هزینه‌ی کارگاه بیوشیمی:چهارصد و پنجاه هزار تومان
  • ظرفیت کلاس:حداکثر ۴۰ نفر
  • مهلت ثبت‌نام:تکمیل ظرفیت یا ۳ روز قبل از شروع دوره
  • روش ثبت‌نام:به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری
  • روش پرداخت:از طریق پر کردن فرم مشخصات و واریز وجه

روش‌های ثبت‌نام در این دوره(نام کارگاه‌های مورد نظر ذکر شود)

۲- ثبت‌نام آنلاین:

[tikpay]

طراح دوره

پیام فتاحی

💎افتخارات:

🥉مدال برنز کشوری المپیاد زیست شناسی سال ۱۳۹۵

🔸پذیرفته شده مرحله دوم المپیاد سلول بنیادی

🔹دانشجو پزشکی شهید بهشتی

💎سوابق آموزشی:

🔸سابقه تدریس در مدارس فرزانگان (۳,۴,۵,۶,۷) حلی(۲,۳,۴,۵,۶,۷,۸,۱۰) انرژی اتمی(دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم) و سمپاد شهرستان‌های ساری و تبریز و یزد

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.