سرپرست جدید معاونت دانش پژوهان جوان توسط معاون وزیر و رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منصوب شد.سرپرست جدید باشگاه دانش پژوهان جوان به گزارش خبرگزاری آموزش و پرورش (پانا)، مهری سویزی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، طی حکمی حسن ساعی دهقان را به سمت سرپرست جدید باشگاه دانش پژوهان جوان منصوب کرد. لازم به ذکر است که این سمت در چند ماه گذشته در اختیار حسین میرزایی بوده است.

در متن این انتصاب آمده است: با توجه به نقش و جایگاه نخبگان در مسیر رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت کشور و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دیدگاه و تاکیدات سازنده وزیر آموزش و پرورش به این امور و با عنایت به تغییر ساختار سازمانی و تجمیع امور مربوط به استعدادهای درخشان (مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان) نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارشمند شما به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت دانش پژوهان جوان منصوب می شود.
امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با مشارکت و همفکری مدیران و کارشناسان و هماهنگی با این مرکز در انجام وظایف محوله اهتمام شایسته ای مبذول نمایید. توفیق شما را در انجام مسئولیت ها در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 آقای ساعی دهقان پیش از این مشاور استاندار البرز بوده و از سال ۷۴ تا ۸۴ دارای تجربه در بخش های تصمیم گیری باشگاه دانش پژوهان جوان میباشد. با آرزوی توفیق برای سرپرست گذشته و فعلی، سایت المپیادهای علمی ایران (آیریسک)، آمادگی خود را برای ادامه همکاری سازنده و مستمر با معاونت دانش پژوهان جوان اعلام میدارد. پی نوشت مطلب را در ادامه بخوانید.

.:. بیشتر بخوان .:.
اخبار المپیاد زیست جهانی 2024 با آیریسک

پی نوشت: خانم سویزی که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰، پس از تجمیع دو نهاد سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان، به عنوان رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان منصوب شده است [خبر] در ابتدای کار چند ماه همکاری را با آقای جمالی تجربه نموده و سپس آقای میرزایی را جایگزین ایشان نمودند. با توجه به مشکلات فراوانی که در سر راه ایشان، تیم مدیریتی جدید و برنامه های باشگاه دانش پژوهان جوان مشاهده شد، متاسفانه المپیادهای سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ با ضعفهای فراوان برگزار شد و علاوه بر اعتبار باشگاه دانش پژوهان جوان، اعتماد قشر دانش آموزی به این رقابت از اشتباهات فراوان، بی برنامگی، عدم اطلاع رسانی و تغییرات ناگهانی لطمه های فراوان خورد. البته نگاه مثبت آقای میرزایی و هدف گذاری ایشان، جامعه دانش پژوهان را امیدوار کرد که در سال آینده رقابتی بهتر را شاهد باشیم.

هم اکنون چند ماه پس از تغییر مدیریت، دوباره شاهد جابجایی در سرپرستی این نهاد هستیم. نهادی که بنابر آمارهای داده شده هر ساله باید برای بیش از ۱۳۰ هزار دانش آموز و تعداد کثیری از اولیاء، مدرسین، مسوولین آموزشی و نهادهای اجرایی برنامه مدونی ارایه کند تا رشد دانش پایه ای از یک فرایند صحیح برخوردار شود. حال مشاهده میکنیم که در سال اول، سه مسوول را تجربه کرده است و همچنان با دید خوشبینانه امیدواریم این تغییرات برایند مناسبی را سبب شود.

آیریسک همواره در جهت رشد تفکر دانش پژوهان و مشارکت ایشان در عرصه های برنامه ریزی حوزه المپیاد قدم برداشته است و امیدوار است مدیریت جدید نیز با نگاه مثبت به نظرات رسیده، از مشاوره جمع بزرگ دانش پژوهان نیز استفاده نمایند.

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.