هرسال چند روز پیش از نوروز، موسسات المپیادی فراوان مثل قارچ از هر سو تکثیر پیدا می‌کنند! همگی با "بهترین استاتید" دانش‌آموزان را به دوره‌ای پربار و هیجان‌انگیز در عید دعوت می‌کنند. اما بارها دیده‌ایم که کلاس‌های مورد نظر ایشان کلا تشکیل نشده و دانش‌آموزان تهرانی و شهرستانی در عید نوروز سرگردان مانده‌اند. بگذریم که حتی مسوول موسسه مورد نظر و هزینه‌هایی که از بچه‌ها گرفته شده هم هیچ‌گاه پیدا نشده‌اند، مهمتر اینکه، برنامه‌ریزی و امید بچه‌ها برای یک عید موثر در تحصیل‌شان کاملاً به هم ریخته است.

از اینجا دوباره اعلام می‌کنیم که آیریسک تنها موسسه المپیادی دارای نماد اعتماد الکترونیکی برای تراکنش‌های مالی است. برای اخذ این نماد باید تمام مستندات، مجوزها و نشانی‌های حقیقی و حقوقی در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار گیرد و اگر می‌بینید جایی دارای این نماد نیست، یعنی نتوانسته مجوزهای مورد نظر را ارایه کند. این نماد را در پایین صفحه اول سایت آیریسک مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است که برخی از این به اصطلاح موسسات اینقدر سریع خلق شده‌اند که حتی نشانی، تلفن ثابت و سایت ساده‌ای هم ندارند و کاملاً عجیب است که چطور خانواده‌ها هزینه‌های فراوانی به حسابی واریز می‌کنند که هویت حقوقی مشخصی ندارد.

نماد اعتماد الکترونیکی آیریسک

سال‌ها برگزاری مستمر دوره‌های گوناگون در مدارس، به همراه دوره‌های متمرکز استانی و کشوری و تجربه‌ی پرورش صدها مدال‌آور کشوری و جهانی، نام آیریسک و المپیاد را برای تمام مخاطبین به هم تنیده است. لازم به یادآوری است که همواره گسترش المپیاد را در تمام استان‌ها هدف داشته‌ایم و از اولین روزهای فعالیت، آموزش‌های رایگان و بر بستر وب، آیریسک را در زمره‌ی برترین سایت‌های آموزشی کشور قرار داده است:

.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم روش مطالعه المپیاد زیست شناسی تا مرحله دوم 1403

irysc web festival

این‌ها را گفتیم و دوباره خاطرنشان کردیم که با آسودگی خیال به آیریسک اعتماد کنید، اما در پایان باز هم از زحمات تمام همکاران و موسساتی که در هر بخشی از آموزش و المپیادهای علمی و ادبی زحمات فراوانی کشیده‌اند تشکر می‌کنیم و برای ایشان در مسیرشان موفقیت را آرزومندیم.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.