در خبر پیشین که به نقل از روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان آورده شد [+] اعلام کردیم که تا ۲۰ اسفند نتایج مرحله‌ی اول مشخص نمی‌شود. عده‌ای از دانش‌پژوهان از این خبر اینطور برداشت کردند که نتایج مرحله اول المپیادهای علمی و ادبی ۲۰ اسفند اعلام می‌شود. از آنجا که در این چند روز ده‌ها تماس در این باره داشتیم، توجه به این نکته را لازم دیدیم:

طبق اعلام روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان، تلاش‌ها بر این است که نتایج تا ۲۰ اسفند اعلام شود، اما ممکن است این تلاش‌ها به ثمر ننشیند و چند روز هم بعد از آن زمان نیاز باشد! بنابراین اگر مطالعه را تعطیل کرده‌ای که از ۲۰ اسفند شروع کنی، خیالت راحت که ممکن است چند روز هم پس از آن استراحت کنی؛ اما مطمئن باش بعداً افسوسِ این روزهای از دست رفته را می‌خوری.

در ضمن حتی پس از اعلام نتایج، نمره کف قبولی به صورت رسمی اعلام نمی‌شود و با آمارگیری از جامعه‌ی پذیرفته‌شدگان می‌توان آن را تخمین زد، بنابراین اگر کسی الآن به شما کف قبولی ارایه می‌دهد، اصلاً مستند نیست.

یادآوری: داشته‌ایم سالی که نتایج ساعت ۱۸ عصر ۲۸ اسفند اعلام شده و بدتر از آن داشته‌ایم سالی که نتایح در فروردین آمده! پس علاوه بر اینکه با خیال راحت مطالعه می‌کنید، منتظر هر زمانی برای اعلام نتایج باشید.

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
دوره آشنایی با پرینتر سه بعدی فروردین 1403

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.