با یاری خدا اولین دوره از المپیادهای آزمایشی آیریسک در سال ۱۳۹۲، به صورت حضوری در مدارس و نمایندگی‌هایالمپیادهای آزمایشی آیریسک استان‌های تهران، البرز، کرمان، قزوین، هرمزگان، اهواز، همدان و خراسان رضوی برگزار گردید و دانش‌پژوهان مراکز مختلف آموزشی در آزمونی شبیه‌سازی شده با مرحله‌ی اول المپیادهای علمی، دانش خود را محک زدند. امیدواریم این آزمون توانسته باشد علاوه بر ایجاد رقابت و انگیزه‌ی مطالعه، نقاط ضعف و قوت شرکت‌کنندگان را مشخص کند تا در ادامه‌ی مسیر مطالعه‌ی خویش، بهره‌وری بالاتری را به دست آورند.

این آزمون ویژگی دیگری نیز داشت و آنکه از ابتدای تاریخ برگزاری المپیادهای آزمایشی آیریسک، اولین باری بود که آزمونی به صورت مجازی و سراسری برگزار نشد که به دلیل تلاش برای بهینه‌سازی نرم‌افزار آزمون آیریسک بود که ان‌شاءالله پس از بهبود کیفیت و ایجاد امکانات جدید، در آزمون دوم آیریسک (۲۱ آذر ۱۳۹۲) کلیه‌ی دانش‌پژوهان ایران را در رقابتی بزرگ به صورت حضوری و مجازی در کنار یکدیگر خواهیم دید. برای جبران این نقص، آیریسک سوالات و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی تمام رشته‌های المپیادی برگزار شده را به صورت رایگان در ادامه‌ی مطلب قرار داده است تا کسانی که موفق به شرکت در آزمون نشده‌اند، خود را ارزیابی نمایند.

توجه: خواهشمندیم کلیه‌ی شرکت‌کنندگان این آزمون با مراجعه به اینجا و تکمیل فرم نظرسنجی در بخش المپیادهای آزمایشی آیریسک، ما را در بهبود کیفیت این آزمون‌ها یاری رسانند.

 

دانلود دفترچه‌ی سوالات و پاسخ تشریحی المپیادهای آزمایشی آبان ۱۳۹۲ آیریسک

المپیاد ادبی المپیاد ریاضی المپیاد زیست‌شناسی المپیاد شیمی
المپیاد فیزیک المپیاد کامپیوتر المپیاد نجوم و اخترفیزیک  

 

.:. بیشتر بخوان .:.
کلاس المپیاد فیزیک مرحله اول 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.