طبق برنامه‌ی اعلام شده در ابتدای سال‌تحصیلی جاری [اینجا]، دوره‌ی آموزش و جمع‌بندی مرحله‌ی اول المپیادهای علمی در روزهای هشتم تا دهم بهمن‌ماه ۱۳۹۳ دوره آموزش و جمع بندی المپیاد 1393در شهر تهران و توسط آیریسک برگزار خواهد شد.شرکت در این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان سراسر ایران مفید و آزاد است و هدف از برگزاری این دوره، آشنایی کامل و تکمیلی دانش‌آموزان با نکات آزمون مرحله‌ی اول و جمع‌بندی و مرور آنها است. همچنین در این دوره نمونه‌ی سوالات و همچنین آزمون‌های دوره‌های اخیر المپیادهای علمی به طور کامل بررسی خواهد شد و در نهایت اشکالات دانش‌آموزان در مورد این مباحث برطرف می‌گردد.

برای مشاهده‌ی توضیحات تکمیلی و پاسخ به پرسش‌های مطرح شده به اینجا و برای ثبت نام نهایی به اینجا مراجعه نمایید. همچنین آموزش ثبت نام در ادامه‌ی مطلب آمده است.

پی‌نوشت: به دلیل تاخیر در برگزاری آزمون مرحله‌ی اول و ایجاد فرصت مناسب جهت مطالعه‌ی پیش از کلاس‌ها برای دانش‌آموزان سراسر کشور، زمان برگزاری کلاس‌ها با یک هفته جابجایی به ۸ تا ۱۰ بهمن منتقل شد.

آموزش ثبت نام در دوره‌ی جمع‌بندی مرحله‌ی اول آیریسک

  1. به صفحه‌ی ثبت نام مراجعه کنید. [اینجا]
  2. مشخصات خواسته شده را به دقت وارد کنید.
  3. از میان خدمات کنونی آیریسک جمع‌بندی مرحله‌ی اول را انتخاب کنید.
  4. اگر تهرانی هستید یا در تهران می‌توانید سکونت کنید، فقط رشته را انتخاب کنید و در صورتی که به هتل نیاز دارید، رشته+هتل را انتخاب نمایید.
  5. گزینه‌ی تایید و ادامه را فشار دهید.
  6. پس از مشاهده‌ی مشخصات و تایید آن‌ها به صفحه‌ی بانکی منتقل خواهید شد تا پرداخت را انجام دهید.
  7. پیامک تایید ثبت نام تا ۲۴ ساعت پس از واریز هزینه برای شما ارسال می‌شود.
.:. بیشتر بخوان .:.
کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر مرحله دوم انتشارات گچ

مهلت ثبت نام:

ثبت نام تا ۲۰ دی‌ماه  ۴ بهمن (تمدید شد) ادامه دارد.

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.