قابل توجه داوطلبین شرکت در آزمون‌های مجازی آیریسک در سال ۱۳۹۲، به اطلاع می‌رسانیم که نرم‌افزار برگزاری آزمون المپیاد آزمایشی آیریسکدر حال تست نهایی و بارگذاری است و به امید خدا تا ساعت ۲۴ امشب در دسترس و قابل دانلود از سایت www.irexam.com خواهد بود.

لازم به ذکر است که در تمام طول مدت برگزاری (ساعت ۸ روز پنجشنبه تا ساعت ۲۴ روز شنبه) از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ آبان‌ماه، کلیه‌ی دانش‌پژوهان می‌توانند در نرم‌افزار ثبت نام نموده و به صورت آنلاین سوالات را دریافت کرده و در زمان مشخص در آزمون شرکت نمایند. اطلاعات تکمیلی و راهنمای جامع شرکت در آزمون‌های مجازی را از اینجا مشاهده نمایید.

 

پی نوشت: با عرض پوزش از داوطلبین شرکت در اولین آزمون مجازی سال ۱۳۹۲، به اطلاع می‌رسانیم که گروه پشتیبانی آیریسک قصد داشت تا بهبود کیفیت عمده‌ای را در نرم‌افزار برگزاری آزمون‌های مجازی ایجاد کند که متاسفانه هنوز موفق به انجام این کار نشده‌ایم و مشکلات جزیی در این بخش باقی است و امکان برگزاری اولین آزمون را از ما گرفته است. البته نگران نباشید!

به عنوان هدیه‌ای از طرف آیریسک به تمام کاربرانی که قصد داشتند در این آزمون به صورت مجازی شرکت کنند، پس از پایان آزمون حضوری در دبیرستان‌های ایران روز شنبه می‌توانید سوالات و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون را از آیریسک به صورت رایگان دریافت کنید.

خریداران کارت‌آزمون آیریسک هم می‌توانند اعتبار این کارت‌ها را برای آزمون‌های دوم و سوم آیریسک ذخیره کنند و در آزمون آذرماه از این کارت‌ها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که اولین المپیاد آزمایشی آیریسک، همچنان در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان به صورت حضوری در نمایندگی‌ها و مدارس ثبت نام شده سراسر کشور برگزار می‌گردد و مشکل فوق فقط ویژه‌ی نرم‌افزار آزمون مجازی است.

.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم تحلیل سؤالات مرحله اول المپیاد زیست شناسی 1402

 

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.