اولین قدم در اعلام نتایج مرحله اول المپیادهای علمی سال ۹۰ با اعلام اسامی نفرات برگزیده در هر رشته، توسط معاونت اعلام نتایج مرحله اول المپیاد نوددانش پژوهان جوان برداشته شد. نتیجه نهایی و اسامی قبول شدگان کلیه رشته ها تا روز جمعه ۲۶ اسفند به اطلاع همگان خواهد رسید. کلیه افراد اعلام شده در این مرحله میبایست خود را برای مرحله دوم المپیادهای علمی که از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۱ در مراکز استانها برگزار میشود آماده نمایند.

نام نفرات برتر هر رشته در ادامه مطلب آمده است و سایت المپیادهای علمی ایران (آیریسک) برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت و فتح بلندترین قله های دانش را دارد.

 

پی نوشت (۱) : خبر بالا از طرف معاونت دانش پژوهان جوان اعلام شده است، اما با توجه به تاخیر پیش آمده و عدم اعلام نتایج تا این لحظه، پیشنهاد میکنیم نگران نباشید زیرا بلافاصله پس از اعلام نتایج، از طریق همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید. (آخرین تغییر: ۲۸ اسفند ، ۹۰ ، ساعت ۱۱:۵۰)

 

دریافت فایل نفرات برگزیده مرحله اول المپیادهای علمی در سال نود

 

پی نوشت (۲) : ترتیب و نتیجه ای که در فایل بالا مشاهده میکنید، مستقیما توسط معاونت دانش پژوهان جوان منتشر شده است و تغییری در آن صورت نگرفته است. اگر در مورد به رتبه ها یا نحوه ترتیب نفرات سوالی دارید، صبر کنید تا از طرف باشگاه توضیحات تکمیلی ارایه شود.

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
اخبار المپیاد ریاضی جهانی 2024 با آیریسک

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.