المپیاد و المپیادی شدن یک برنامه‌ی چند روزه و چند هفته‌ای منحصر به مرحله‌ی اول و دوم نیست. نردبان المپیاد 1393 - تهرانسال‌ها است باور داریم علاوه بر آشنایی، علاقه، پشتکار و یک برنامه‌ریزی بلندمدت، کلید طلایی موفقیت در المپیاد، آشنایی اطرافیان و ایجاد فضای مناسب برای دانش‌پژوه است.
بدین منظور و در راستای گسترش نگاه صحیح به این مسابقه‌ی علمی، آیریسک همایش بزرگ آشنایی و برنامه‌ریزی المپیاد را در روز ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ در تهران برگزار می‌نماید. در این همایش که با حضور مشاورین تحصیلی متخصص المپیاد، مدرسین و مولفین و مدیران آیریسک برگزار می‌شود، موضوعاتی از قبیل آشنایی با مسیر المپیاد، برنامه‌ریزی صحیح مطالعه در هر یک از رشته‌های المپیادی و فعالیت‌های خدماتی آیریسک تشریح می‌گردد. از آنجا که بسیاری از مباحث به صورت مشاوره‌ی خانواده ارایه می‌شود، از کلیه‌ی اولیاء گرامی دعوت می‌شود تا با حضور به همراه دانش‌آموزان و مسوولین آموزشی، بر کیفیت و اثربخشی این همایش بیفزایند. در ضمن شرکت کلیه‌ی دانش‌پژوهان تهران و شهرستان در این همایش آزاد است.


جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این برنامه، به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

توضیحات تکمیلی همایش المپیادی‌های ۱۳۹۳ – شهر تهران

 

زمان همایش: جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰
زمان ثبت نام: از ۱ خرداد تا ۱۵ تیر ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (تاریخ با توجه به افزایش ظرفیت سالن همایش تمدید شد. در صورت تکمیل ظرفیت، این همایش از لینک خدمات در صفحه‌ی ثبت نام حذف خواهد شد.)
روش ثبت نام: به اینجا مراجعه کرده و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تکمیل اطلاعات دانش‌پژوه/مسوول آموزشی
  2. انتخاب همایش المپیاد از بخش انتخاب خدمات
  3. انتخاب همایش تابستان ۹۳ – تهران
  4. مشخص نمودن تعداد افرادی که به همراه دانش‌پژوه/مسوول آموزشی در همایش حضور دارند. (بر اساس تعرفه‌های آیریسک، با افزایش نفراتی که به‌طور یکجا ثبت نام می‌کنند، تخفیف هزینه‌ها به صورت خودکار اعمال می‌شود.)
  5. انتخاب گزینه‌ی تایید و ادامه
  6. تایید اطلاعات و انتخاب گزینه‌ی پرداخت آنلاین
  7. پرداخت هزینه توسط درگاه بانک ملت
  8. دریافت پیامک تایید ثبت نام تا ۲۴ ساعت پس از ثبت نام نهایی
.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم روش مطالعه المپیاد زیست شناسی تا مرحله دوم 1403

هزینه‌ی ثبت نام: ۱۵ هزار تومان برای هر صندلی در سالن همایش (اعم از دانش‌پژوه، مسوولین آموزشی، اولیاء و …)

 

 

در راستای ایجاد بستری مناسب برای نقش‌آفرینی مفید المپیادی‌ها در جامعه، کلیه‌ی عواید این همایش به موسسه‌ی حمایت از کودکان سرطانی (محک) پرداخت خواهد شد.

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.