سال ۱۳۹۰ با هیاهوی بسیار المپیادهای علمی و تغییرات گسترده در این زمینه به پایان رسید و امیدواریم تمام دانش پژوهان آیریسک و المپیاد در سال 1391گرامی از شرکت کردن در مرحله اول آزمونهای المپیاد، به نتیجه دلخواه رسیده باشند. همچنین از معاونت محترم دانش پژوهان جوان درخواست داریم با اطلاع رسانی به موقع و رسیدگی به اعتراضات، باعث دلگرمی دانش پژوهانی شوند که از ادامه این رقابت باز مانده اند.

آیریسک برای شما در سال ۱۳۹۱ سلامتی، موفقیت و شادابی را در پناه حضرت حق آرزومند است و همچنین در ابتدای سال، فعالیتهای جدید خود را اطلاع رسانی میکند. امیدواریم با پیشروی بر این برنامه، بتوانیم خدمات بهترین را در اختیار فعالین المپیاد و دانش پژوهان گرامی قرار دهیم. در ادامه مطلب میتوانید با سرفصل فعالیتهای آتی آیریسک آشنا شوید.

  • گسترش المپیاد مجازی

آزمونهای مجازی مرحله اول و دوم المپیادهای علمی برای اولین بار در آیریسک از سال ۱۳۷۸ آغاز شد و هم اکنون بیشترین جامعه آماری شرکت کنندگان را در بین تمام آزمونهای مجازی و حضوری المپیاد، به خود اختصاص داده است. اما امسال قصد داریم با تغییرات اساسی، پیشرفته ترین سامانه نرم افزاری برگزاری آزمون را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهیم تا با برنامه ریزی مناسب بتوانند به بالاترین درجات آمادگی علمی رسیده و خود را محک بزنند. همچنین در سامانه جدید، علاوه بر شرکت انفرادی دانش آموزان، مدارس میتوانند به صورت گروهی نیز در آزمون شرکت کنند تا مشاور المپیاد هر مدرسه با ارزیابی مناسب از وضعیت تک تک دانش آموزان، بتواند برنامه مفصلی برای آنها ارایه دهد.

  • تاسیس فروشگاه آنلاین المپیاد (المپیادفروش)

در دسترس نبودن منابع و کتب مختلف در سراسر ایران، ما را بر آن داشت تا با برنامه ای بلند مدت بر این مشکل غلبه کنیم. در نیمه اول سال ۱۳۹۱ فروشگاه آنلاین کتاب و محصولات گوناگون المپیاد راه اندازی خواهد شد و دانش پژوهان سراسر کشور میتوانند تنها با چند کلیک! کتاب مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرند. تلاش ما بر این است که این فروشگاه غنی از برترین منابع و معرف ارزشمندترین آنها باشد.

  • چاپ و ارسال نشریه آموزشی – مشاوره ای المپیاد به مدارس کشور (پیک المپیاد)

المپیاد دیگر تنها یک مسابقه بین شهرها و مدارس بزرگ نیست، ما قصد داریم تمام مسوولین مدارس و دانش آموزان ایران را با این مسابقه آشنا کنیم. هرچند این هدف از طریق وبگاه آیریسک نیز پیگیری میشود، اما ارسال نشریه های مشاوره ای و آموزشی برای مدیران و مشاورین مدارس، میتواند آنها را با فعالیتها و مسایل گوناگون پیرامون المپیاد آشنا کند. دانش آموزانی که تصور میکردند مسوولین مدارس برای پیشرفت آنها ارزش کافی قائل نیستند نیز میتوانند با همکاری در رسیدن این نشریات به دست مسوولین، مسیر خود را برای رسیدن به هدفشان، هموارتر کنند.

  • سامانه آموزش و مشاوره الکترونیکی (المپیادنامه)

هم اکنون که تعداد مخاطبین آیریسک به بالاترین میزان خود رسیده است و تقریبا تمام دانش پژوهان ایرانی اخبار مورد نیاز خود را از آیریسک به دست می آورند، بر آن شدیم که ارتباط آیریسک و مخاطبین را صرف اطلاع رسانی نگه نداریم. قصد داریم از این پس، از طریق ایمیلهای آموزشی با دانش پژوهان ارتباط مستمر داشته و آنها را در طول سالهای مطالعه برای المپیاد راهنمایی کنیم. اولین جامعه هدف بخش الکترونیک، کسانی هستند که فرم درخواست عضویت در خبرنامه پیامکی را تکمیل کرده اند. لاطم به ذکر است که ارسال اطلاعات کامیل و صحیح شما، میتواند هر چه بیشتر بر کیفیت این خدمات بیفزاید.

این خبر در راستای اطلاع رسانی کلی چشم انداز فعالیتهای پیش رو در سال ۱۳۹۱ ارسال شده است و در زمان مناسب، جزییات بیشتر اجرای هر یک از فعالیتهای بالا در اختیار تمام دانش پژوهان گرامی قرار خواهد گرفت.

.:. بیشتر بخوان .:.
اخبار المپیاد شیمی جهانی 2024 با آیریسک

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.