از نیمه سال ۱۳۸۶ خورشیدی با شما هستیم و در این مدت همواره مهمترین هدف خود را اطلاع رسانی صحیح و رفع نیازهای آموزشیاطلاع رسانی المپیاد - آیریسک نخبگان دانش آموزی ایران قرار داده ایم. خرسندیم که در پنجمین سال فعالیت آموزشی و اطلاع رسانی در بخش المپیادهای علمی توانسته ایم اعتماد شما و جمع بزرگی از دانش پژوهان، مدرسین و خانواده بزرگ آموزش را جلب کنیم. هم اکنون نیز قصد داریم اطلاعات المپیادی را در تک تک مدارس ایران گسترش دهیم. دیگر المپیاد یک مسابقه بین شهرهای بزرگ و مدارس با امکانات نخواهد بود. هر دانش آموز ایرانی با استعداد حق دارد خود را برای این رقابت علمی آماده کند و از نتایج آن بهره مند گردد. بنابراین همانگونه که قبلا نیز اعلام شده است [دنبالک] از سال ۱۳۹۱ با نشریه آموزشی-مشاوره ای آیریسک نیز حضوری پر رنگ تر در مدارس کشور خواهیم داشت.

جهت اطلاع از نحوه درخواست برای دریافت این نشریات رایگان و مقایسه نفوذ اطلاع رسانی بین سایتهای سازمان سنجش، باشگاه دانش پژوهان جوان، شبکه رشد و آیریسک به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نحوه دریافت نشریه المپیاد آیریسک

شما دانش آموزان عزیز و مسوولین گرامی که تمایل دارید از سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱، گاهنامه آموزشی-مشاوره ای آیریسک را در دبیرستان خود دریافت نمایید کافی است روی این لینک کلیک کرده و مشخصات خواسته شده را ارسال نمایید.
 
 
لازم به ذکر است که این نشریه به صورت رایگان و فقط به آدرس دبیرستانهای ایران توزیع میگردد. در ضمن درخواستهایی که اطلاعات مورد نظر را به طور کامل ارسال نکرده باشند، نادیده گرفته خواهند شد. حداکثر زمان ارسال درخواست برای دریافت نشریات سال ۱۳۹۱ تا ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱ میباشد.
 
 

مقایسه قدرت اطلاع رسانی سایتهای سازمان سنجش، باشگاه دانش پژوهان جوان، شبکه رشد و آیریسک
 
به منظور بررسی میزان استقبال دانش پژوهان و مسوولین از پایگاه هایی که به حوزه خبررسانی و آموزش در مقطع دبیرستان اختصاص دارد، از طریق سایت بین المللی آمار و اطلاع رسانی [دنبالک] اقدام گردید. خلاصه نتایج زیر و تصاویر مستند ارایه شده مربوط به تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ میباشد:
 
نام پایگاه آدرس اینترنتی

میانگین تعداد

بازدیدکنندگان در هر روز

میانگین تعداد

بازدیدها در هر روز

سازمان سنجش www.sanjesh.org ۱۲۶,۳۲۰ ۴۵۳,۴۸۷
شبکه رشد www.roshd.ir ۵۲,۰۲۱ ۱۱۹,۶۴۸
باشگاه دانش پژوهان جوان www.ysc.ac.ir ۲,۹۱۴ ۳,۲۰۵
آیریسک www.irysc.com ۱۷,۲۹۰ ۲۳۳,۴۲۱
.:. بیشتر بخوان .:.
اخبار المپیاد ریاضی جهانی 2024 با آیریسک

 

چهار پایگاه بالا به دلیل گستردگی مخاطبین و همچنین اختصاص آنها به اخبار و آموزش مقاطع دبیرستانی انتخاب گردیده اند. البته پایگاه های رشد و سنجش، علاوه بر دانش آموزان، مخاطبین عام و همچنین دانشجویان را نیز در بر میگیرند. با این همه مشاهده میشود که آیریسک مقام سوم تعداد بازدیدکنندگان روزانه و مقام دوم تعداد بازدید صفحات را میان این پایگاه ها به خود اختصاص داده است. این آمار با توجه به خاص بودن مخاطبین آیریسک (فقط قشر دانش آموزان مستعد دبیرستان)، آمار قابل قبولی به شمار میرود. در ادامه تصاویر گرفته شده از سایت بین المللی آمار، جهت مستندسازی ارایه میگردد:
 

سازمان سنجش
آمار سایت سازمان سنجش

 

شبکه رشد

آمار سایت شبکه رشد

 

باشگاه دانش پژوهان جوان

آمار سایت باشگاه دانش پژوهان جوان

 

المپیادهای علمی ایران  .: آیریسک :.

آمار سایت المپیادهای علمی ایران آیریسک

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.