فیزیک

مبحث شیمی فیزیک در المپیاد شیمی به بررسی رفتار ماده در شرایط فیزیکی مختلف مانند دما، فشار و حجم می‌پردازد. در این مبحث، دانش‌آموزان با مفاهیمی مانند حرارت، انرژی، جرم، انتقال حرارت، ترمودینامیک و… آشنا می‌شوند. همچنین، آزمایش‌هایی نظیر تعیین ثابت گرمایی، تعیین ثابت اسیدی و بازی و… نیز در این مبحث قرار دارد.

در این مبحث، دانش‌آموزان با مفاهیم پایه‌ای شیمی فیزیک آشنا می‌شوند. به عنوان مثال، در مورد حرارت، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که حرارت چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد. همچنین، در مورد انتقال حرارت نیز آموزش داده می‌شود که چگونه حرارت از یک ماده به ماده دیگر منتقل می‌شود.

در مورد ترمودینامیک نیز دانش‌آموزان آموزش داده می‌شوند که چگونه می‌توان انرژی را به شکل حرارت و کار اندازه‌گیری کرد و چگونه قانون دوم ترمودینامیک در این رابطه اعمال می‌شود. همچنین، در مورد آزمایش‌های تعیین ثابت گرمایی و تعیین ثابت اسیدی و بازی نیز آموزش داده می‌شود.

بنابراین، مبحث شیمی فیزیک در المپیاد شیمی بسیار مهم است و دانش‌آموزان باید با مفاهیم اصلی آن آشنا باشند تا بتوانند در المپیاد شیمی به خوبی عمل کنند.

.:. بیشتر بخوان .:.
دوره‌های مقدماتی المپیاد شیمی تابستان ۱۴۰۲

در دوره‌ی حل سؤالات شیمی فیزیک مرحله اول المپیاد شیمی، سؤالات شیمی فیزیک مرحله اول المپیادهای شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا آخرین دوره بررسی و تحلیل شده‌اند تا بعد از مطالعه‌ی مقدماتی این مبحث، با حل سؤال و دیدن ایده‌های مختلف توانایی خود را افزایش دهید.

همچنین این دوره برای جمع‌بندی مرحله اول المپیاد شیمی در هفته‌های پایانی بسیار مفید است.

در دوره‌های آیریسک علاوه بر تدریس، مشاوره و آزمون نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید با مشاوران ما درباره روش‌های بهتر یادگیری و شرکت در المپیاد شیمی مشورت کنید. همچنین، با حضور در آزمون‌های آیریسک، می‌توانید توانایی خود را در این حوزه به اثبات برسانید.

کلاس‌ المپیاد شیمی آیریسک در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در تمام طول سال برگزار می‌شود و شما با توجه به میزان تلاش و آمادگی‌تان و پس از مصاحبه و آزمون تعیین سطح در دوره مناسب قرار خواهید گرفت. آزمون‌های متعدد و منظم و گروه اختصاصی کلاسی با حضور مدرسین مدال‌آور نیاز شما برای حل نمونه سوال و رفع اشکالات احتمالی را برطرف خواهد کرد.

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

.:. بیشتر بخوان .:.
صفر تا صد آشنایی با المپیاد شیمی ۱۴۰۳

دوره حل سؤالات شیمی فیزیک مرحله اول المپیاد شیمی

روی نام دوره کلیک کنید و اطلاعات کامل را ببینید

این دوره‌ها به صورت آفلاین برگزار می‌شوند و دانش‌پژوهان بعد از مشاهده فیلم‌ها می‌توانند در جلسات آنلاین حل تمرین و رفع اشکال شرکت کنند.

روش‌های ثبت‌نام در این دوره

۱- ثبت‌نام تلفنی:

۲- ثبت‌نام آنلاین:

از طریق لینک دوره‌ها یا فرم اطلاعات زیر

[tikpay]

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.