فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌ی المپیادهای علمی در طی چند سال اخیر تخصصی‌تر شده و آشناییدوره‌ی آموزش مشاورین سال 1393 همکاران آموزشی فعال در این بخش با آخرین تغییرات و روش‌های مشاوره‌ای در این برنامه‌ریزی‌ها، یکی از ضرورت‌های توسعه‌ی پایدار در ساختارهای آموزشی نوین کشور است. با توجه به اینکه این مدل‌های آموزشی سال‌هاست در مدارس شاخص کشور مورد ارزشیابی و آزمون قرار گرفته است، گروه آموزشی المپیادهای علمی ایران (آیریسک) بر آن شد تا دوره‌ای آموزشی به همراه یک دوره‌ی کارآموزی فشرده برای همکاران مشاور در این حوزه برگزار نماید تا بتواند هر چه بیشتر در توزیع عادلانه‌ و متوازن مدال‌های المپیاد کشوری و جهانی و حتی قبولی‌های مرحله‌ی اول در سطح مناطق مختلف آموزشی سهیم باشد.

در این دوره‌ی آموزشی شرکت کنندگان با تجربیات و برنامه‌ریزی‌های اجرا شده در مدارس صاحب سبک و با تجربه در این حوزه آشنا می‌شوند و سپس زیر نظر همین مشاوران، در یک دوره‌ی کارآموزی در مدارسی که  از طرف آیریسک تعیین خواهد شد، مطالب آموخته شده را در فضای اجرایی ارزیابی خواهند کرد. همچنین در پایان این دوره به شرکت‌کنندگانی که موفق به اخذ شاخص‌های لازم شوند، گواهی شرکت در دوره اهدا خواهد شد. در ضمن از شرکت‌کنندگان برتری که صلاحیت‌های مورد نظر آیریسک را بدست آورند، برای تکمیل کادر مشاوران این گروه آموزشی در مدارس تهران و شهرستان‌ استفاده خواهد شد.

پی‌نوشت (۱): به منظور رفاه حال همکاران شهرستانی، زمان این دوره در دو روز ادغام شد. لطفا به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید. [۱۹ خرداد ۱۳۹۳]

 

زمان ثبت نام:

۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیرماه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۳ (زمان ثبت نام این دوره تمدید شده است.)

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد ادبی 1402

زمان دوره‌ی آموزشی: (ویرایش شده)

۱۶ مرداد: از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۱۸ عصر (جمعا ۴ جلسه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای)

۱۷ مرداد: از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح (دو جلسه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای)

زمان دوره‌ی کارآموزی:

یک هفته با توافق طرفین

مکان برگزاری دوره:

تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، خیابان وحید نظری، نرسیده به اردیبهشت (منیری جاوید) پلاک ۱۰۵، طبقه اول

هزینه‌ی دوره و کارآموزی:

۲۵۰ هزار تومان

روش ثبت نام:

به اینجا مراجعه کرده و پس از تکمیل مشخصات، از خدمات آیریسک گزینه‌ی آموزش/آموزش مشاورین المپیاد را انتخاب کرده و کلید تایید و ادامه را فشار دهید. پس از پرداخت وجه ثبت نام، طی ۲۴ ساعت پیامک تایید را دریافت خواهید نمود.

ظرفیت دوره:

پس از تکمیل ظرفیت، این گزینه از خدمات صفحه‌ی ثبت نام حذف خواهد شد. تا کنون [۱۸ تیر] همکاران مشاور از شهرهای زیر برای شرکت در این دوره ثبت نام نموده‌اند:

آباده – اهواز – بابل – تالش – تهران – دامغان – دهدشت – زنجان – سنندج – مانه و سملقان – مشهد – یزد

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.