از امروز آیریسک وارد دوازدهمین سال فعالیت می‌شود.

در این دوازده‌سال بسیار از شما آموختیم و انرژی گرفتیم و با هر مدالی که گرفتید، خوشحال شدیم و از هر موفقیتی که به دست آوردید به خودمان بالیدیم؛ بگذریم که هیچ وقت هدفمان تبلیغ بر روی اعداد و اسامی نبوده، اما گاهی که به کارنامه‌ی آیریسک نگاه می‌کنیم از این همه اعتماد شما مغرور می‌شویم. مثلاً اینکه سال گذشته هزاران نفر همراه ما در المپیادهای آزمایشی و دوره‌های آموزشی بوده‌اند و از این میان ۱۱۹ نفر موفق به کسب مدال‌های کشوری شده‌اند، نشان از همکاری خوب متقابل است:

irysc medal 96

در بین بچه‌های آیریسکی،‌ ناموفق نداریم؛ خیلی از دوستانی که مدال نگرفته‌اند، اکنون بر بلندترین قله‌های افتخار علمی، هنری و حتی ورزشی می‌درخشند و هر یک برای جمعی از بچه‌ها الگو شده‌اند. با معرفت‌ترها ما را هم در جریان موفقیت‌شان می‌گذارند و سر فرصت به حساب آن‌ها که ما را بی‌خبر گذاشته‌اند خواهیم رسید تا بدانند که سرم شلوغ بود، دلیل خوبی برای فراموشی نیست!

علاوه برتمام فعالیت‌هایی که در بخش‌های اطلاع‌رسانی، تولید محتوا، آموزش و سنجش در آیریسک انجام می‌شود، امسال دو فعالیت جدید نیز به این مجموعه اضافه شده است:

  •  ماراتن‌های المپیاد: اگر قبلا در مورد ماراتن‌های المپیاد نشنیده‌اید، اینجا را دنبال کنید.
  • کتاب‌های نوک مگسک: این مجموعه به زودی همراه دانش‌آموزان ایران خواهد بود، کمی صبر کنید.

در پایان سال یازدهم از تمام دوستانی که در این مدت یاریگر ما بودند یا با اعتماد خویش ما را تشویق کرده‌اند، تشکر می‌کنیم و هنوز هم اعتقاد داریم "آیریسک در اول راه است."

.:. بیشتر بخوان .:.
نحوه اعتراض به نتایج مرحله اول المپیاد سال 1402

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.