پس از تلاشی چشمگیر، نتایج مرحله‌ی دوم المپیادهای علمی از سوی باشگاه دانش‌پژوهان جوان اعلام شد. اعلام نتایج مرحله دوم سال 1393برای دریافت فایل پذیرفته‌شدگان (به ترتیب حروف الفبا) بر روی نام هر رشته کلیک نمایید. لازم به ذکر است که پذیرفته‌شدگان المپیاد کامپیوتر باید طبق خبر پیشین [اینجا] در روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ برای شرکت در کلاس‌های آموزشی و آزمون عملی برنامه‌نویسی به باشگاه دانش‌پژوهان جوان به آدرس تهران، بلوار آفریقا (جردن)، کوچه نیلوفر، پلاک ۸ مراجعه نمایند.

همچنین دانش‌آموزانی که نام آنها در لیست اعلام شده از سوی باشگاه وجود ندارد و به نتیجه‌ی اعلام شده اعتراض دارند تا ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۷ خرداد فرصت دارند تا با مراجعه به ادامه‌ی مطلب و دریافت فرم مربوطه، اعتراض خویش را به باشگاه فکس نمایند.

ادبی ریاضی زیست شناسی شیمی فیزیک کامپیوتر نجوم

 

 
 
اطلاعات تکمیلی نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی سال ۱۳۹۳
 
 
دریافت کارنامه:
ضمن آرزوی موفقیت در سایر عرصه‌های علمی برای بازماندگان از این مرحله، کارنامه‌ای جهت اطلاع صادر شده است که در صورت تمایل می‌توانند طبق برنامه‌ی زیر جهت دریافت آن مراجعه نمایند:
  • دانش‌پژوهان رشته‌ی کامپیوتر: روزهای ۲۶ و ۲۷ خردادماه (قابل ذکر است روز ۲۷ خرداد تحویل کارنامه فقط تا ساعت ۱۲ مقدور خواهد بود)
  • دانش‌پژوهان سایر رشته‌ها: روزهای ۲۷ و ۲۸ خردادماه
 
محل دریافت کارنامه:
  • تهران: بلوار سردار جنگل، تقاطع بزرگراه شهید همت، خیابان فرزانه غربی، دبیرستان علامه حلی تهران از ساعت ۹ الی ۱۴
  • شهرستان‌ها: ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها – معاونت پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از ساعت ۹ الی ۱۴
اعتراض پذیرفته‌نشدگان المپیاد کامپیوتر:
طبق مصوبه شورای باشگاه هر دانش آموز می‌تواند حداکثر در مورد دو سؤال درخواست تجدیدنظر بدهد. به دانش آموزان اطمینان داده می‌شود که در صورت وارد بودن دست کم یکی از درخواست‌ها، تمامی پاسخ‌ها بازبینی خواهد شد. مهلت ارسال درخواست تجدیدنظر تا روز سه شنبه ۹۳/۳/۲۷ راس ساعت ۱۴ است. فرم درخواست تجدیدنظر را از اینجا دانلود نمایید. فرم درخواست باید به دقت تکمیل و از طریق نمابر به شماره‌های ۲۲۰۱۹۹۷۰- ۲۲۰۲۷۸۲۰-۰۲۱ ارسال شود.
 
به منظور رعایت حقوق کلیه شرکت کنندگان تهرانی و شهرستانی رسیدگی به تقاضاها فقط از طریق ارسال نمابر مذکور ممکن است و از دانش آموزان تقاضا می‌شود از مراجعه به باشگاه دانش پژوهان جوان اکیداً خودداری کنند. کمیته‌های علمی در اسرع وقت درخواست‌ها را به دقت بررسی خواهند کرد و نتیجه به صورت تلفنی به دانش‌آموز و مکتوب به آدرس پستی آنان ارسال خواهد شد.
 
اعتراض پذیرفته‌نشدگان سایر رشته‌ها (ادبی، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، نجوم)

با توجه به موارد مورد اشاره، چنانچه دانش آموزی به نتیجه اعلامی خود اعتراض داشته و خواستار رسیدگی مجدد باشد بر اساس مصوبه شورای باشگاه افراد مذکور می توانند به یک سوم سؤالات تشریحی المپیاد مربوطه با توجه به کارنامه اخذ شده درخواست رسیدگی مجدد (مطابق فرم رسیدگی مجدد) بدهند و مراتب را به روش زیر فقط تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه ۹۳/۳/۲۹ ساعت ۱۴ جهت بررسی ارسال نمایند. بدیهی است کمیته علمی ذیربط در اسرع وقت بررسی دقیق را انجام داده و پاسخ آن را به صورت مکتوب به آدرس پستی اعلام شده ارسال خواهد شد. به درخواست هایی که بعد از مهلت اعلام شده ارسال می گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

.:. بیشتر بخوان .:.
کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر مرحله دوم انتشارات گچ

زمان ثبت نام پذیرفته‌شدگان:

پذیرفته‌شدگان این مرحله از المپیادهای علمی (به استثنای المپیاد کامپیوتر) می توانند در دوره آموزش تابستانی که از روز سه شنبه ۹۳/۴/۳ در محل باشگاه دانش پژوهان جوان آغاز می گردد، شرکت نمایند. این پذیرفته‌شدگان روز دوشنبه ۹۳/۴/۲ ساعت ۸/۳۰ صبح جهت ثبت نام به همراه پدر یا مادر به آدرس مدرسه راهیان حضرت زهرا (س) واقع در تهران، بلوار آفریقا (جردن)، نبش خیابان سایه مراجعه نمایند. دانش آموزانی که جهت ثبت نام به همراه نماینده اعزامی آموزش و پرورش مراجعه می نمایند می بایست تعهدنامه مربوط به ولی دانش پژوه را که ضمیمه می باشد بعد از امضای ولی به تأیید اداره آموزش و پرورش منطقه برسانند.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

  1. گواهی اشتغال به تحصیل عکس دار ممهور به مهر آموزشگاه (در سال جاری) از محل تحصیل، حاوی مشخصات کامل، پایه و رشته تحصیلی دانش آموز، ضمناً اگر دانش آموزی تغییر رشته داده است، ارائه گواهی مبنی بر انجام تغییر رشته با درج نمره مربوطه ضروری است.
  2. خلاصه سابقه تحصیلی دوره متوسطه(ریز نمرات) یا کارنامه سال اول و دوم و سوم دبیرستان که به امضای مدیر رسیده و ممهور به مهر مدرسه باشد. (کپی مدارک فوق پذیرفته نمی شود) بدیهی است چنانچه دانش آموزی شرایط لازم برای شرکت در مرحله اول المپیاد مندرج در بخشنامه شماره ۱۰۴/۲۱۸۱۲۰ مورخ ۹۲/۱۰/۱۵ باشگاه دانش پژوهان جوان را نداشته باشد، از وی ثبت نام به عمل نخواهد آمد.
  3. اصل شناسنامه به همراه یک برگ تصویر صفحه اول (در صورت وجود توضیح یک کپی از صفحه توضیحات)
  4. چهار قطعه عکس رنگی۴×3 پشت نویسی شده با مشخصات کامل (عکس ها یک شکل و در سال جاری گرفته شده باشد.)
موارد ضروری:
  • باشگاه دانش پژوهان جوان برای تأمین خوابگاه دانش آموزان شهرستانی که در دوره آموزش تابستانی شرکت می کنند، برنامه ریزی نموده است. لذا شایسته است دانش آموزان شهرستانی وسایل شخصی مورد نیاز خود شامل (حوله، مسواک، خمیردندان، لیوان، ۲ ملحفه تمیز، کفش و لباس ورزشی، دفترچه بیمه درمانی، بیمه تکمیلی، کارت بیمه حوادث دانش آموزی و ماشین حساب) را همراه داشته باشند.
  • ضروری است دانش آموزان المپیاد زیست شناسی، شیمی و فیزیک روپوش سفید آزمایشگاهی در طول دوره به همراه خود داشته باشند.
  • مقررات مربوط به پوشش دانش پژوهان در دوره آموزش تابستانی مانند مقررات دبیرستان های دخترانه و پسرانه است. لذا ضروری است پذیرفته شدگان دختر با روپوش و مقنعه مدرسه و دانش آموزان پسر با لباس مناسب در دوره حضور یابند.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.