برگزیدگان المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از این دوره می‌توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.
چند سالی می شود که المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی برگزار می شود تا شاهد بروز خلاقیت و نوآوری میان دانش آموزان کشور در علوم مرز دانشی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی باشیم. امسال در چهارمین سال برگزاری این رویداد قرار داریم. المپیادی بین رشته‌ای که ترویج مرزهای دانش، توسعه سلامت و گسترش ارتباطات ملی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در حوزه‌ی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را هدف قرار داده است.


اما یک خبر خوش برای برگزیدگان این رویداد اینکه این عزیزان از این دوره می‌توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برخوردار شوند. بر این اساس تسهیلات بنیاد در شیوه نامه‌های دانش آموختگان و پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی (امتیاز معادل سایر المپیادهای ملی و دانش آموزی) برای مدال‌آوران المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی نیز فراهم شد.

پی‌نوشت: اردوی چهارمین المپیاد دانش آموزی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد سواد رسانه 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.