دومین مرحله از المپیادهای آزمایشی جامع آیریسک،‌ از ۱۶ تا ۱۹ آذر برگزار خواهد شد. این مرحله از المپیادهای آزمایشی در دومین مرحله از المپیادهای آزمایشی آیریسک سال 1391رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، ادبی، زیست و نجوم انجام شده و کارنامه‌ی داوطلبین و پاسخ تشریحی سوالات هر آزمون بلافاصله پس از پایان زمان آزمون در دسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. راهنمای جامع شرکت در این آزمون‌ها را در اینجا مطالعه نمایید. همچنین به دوستانی که از نسخه‌ی ۱.۱ نرم‌افزار آزمون‌ساز آیریسک استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم با دریافت و نصب نسخه‌ی ۱.۲ از اینجا،سرعت و کارایی بالاتر آن را تجربه نمایند.

برای جلوگیری از کاهش سرعت سرور آزمون‌ها، بارگذاری سوالات از عصر چهارشنبه تا صبح جمعه انجام خواهد شد و هر دانش آموز می‌تواند در هر زمان از بازه‌ی برگزاری، آزمون مورد نظر را دریافت کند. توجه داشته باشید که  پس از پرداخت هزینه‌ی آزمون فقط یک بار مجاز به دیدن سوالات و شرکت در آزمون هستید، پس برای این کار زمان کافی در نظر بگیرید.

پی‌نوشت (۱): کلیه‌ی گزارشات بررسی و اصلاح شد، از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۶ آذر،‌نسخه‌ی نهایی در بخش دریافت نرم‌افزار قرار گرفته است.

پی‌نوشت (۲): آزمون‌های ریاضی، فیزیک، نجوم، ادبی و زیست از صبح روز پنجشنبه آغاز شده است. آزمون‌های کامپیوتر و شیمی نیز تا صبح جمعه بارگذاری خواهد شد. دانلود سوالات، بین ۵ تا ۱۰ دقیقه (با توجه به سرعت اینترنت شما) زمان نیاز دارد و سوالات دو رشته‌ی دیگر با تاخیر بارگذاری می‌شوند تا ترافیک سرور کاهش یابد.

پی‌نوشت (۳): کلیه‌ی آزمون‌ها در نرم‌افزار قرار گرفته است. قبل از شروع هر آزمون زمان مناسبی را در نظر بگیرید (در توضیحات هر آزمون نوشته شده است) و سپس با یاد خدا آزمون را آغاز کنید. اگر مشکلی مشاهده شد، به ایمیل آیریسک به آدرس info@irysc.com اطلاع دهید تا رسیدگی و برطرف شود. تا پایان زمان آزمون، در فواصل زمانی مشخص و کوتاه پاسخگوی شما هستیم.

.:. بیشتر بخوان .:.
تخفیف نوروزی فیلمهای آموزش المپیاد آیریسک

پی‌نوشت (۴): دوستانی که نرم‌افزار نسخه‌ی ۱.۲ را دانلود و نصب می‌کنند، اگر نسخه‌های قبلی را روی کامپیوتر دارند، گزینه‌ی Repair را انتخاب کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید. (عدم رعایت این موضوع، دانلود سوالات را با مشکل مواجه می‌کند.)

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.